Wkidk

Hvordan til at tænke på, hvad de skal tegne

Nogle gange virker det som den sværeste del af tegningen står der tom side. Her er nogle tips og tricks til at hjælpe dig at tænke på, hvad de skal tegne.

Steps

Hvordan til at tænke på, hvad de skal tegne. Varm op med en to-eller tre-minutters "gestus skitse" af et objekt eller en person i syne.
Hvordan til at tænke på, hvad de skal tegne. Varm op med en to-eller tre-minutters "gestus skitse" af et objekt eller en person i syne.
  1. 1
    Doodle. En af de bedste måder at få dine kreative safter flyder, er at give slip på forventningerne, og se, hvor det øjeblik tager dig. Selv hvis du bare lave kruseduller, vil det få dig ind i stemningen af ​​at sætte blyant på papir. Endnu bedre, kan en form eller konsistens pop ud på dig og foreslå noget mere alvorligt at tegne.
  2. 2
    Varm op med en to-eller tre-minutters "gestus skitse" af et objekt eller en person i syne. Dette kunne være et selvportræt, hvis du tænder din web cam og se på skærmen eller oprette et spejl. Brug et æg timer og forsøge at tegne, hvad du ser inden for tre minutter. Dette er en stor varm-up, fordi du ikke forventer det at komme ud godt eller færdig, men kan overraske dig selv, hvor meget du kan komme ned på så kort tid. Det er også nemmere at få venner til at posere for to-minutters gestus end for femten eller tyve minutter ad gangen.
  3. 3
    Leg med farver. Hvis du tegner med farver, så prøv at blande forskellige dem sammen og se hvad der sker. Hvilke farver tiltrækker eller intriger dig? Hvad gør de minder dig om? Åbn en kasse med farveblyanter, pasteller, farveblyanter, eller olie pasteller, så du kan se alle farverne i spektret rækkefølge. Alternativt kan du prøve paletten generere værktøj online. Tillad dig selv at frit associere farver med genstande, stemninger og scener.
  4. 4
    Prøv noget nemt, at du har tegnet mange gange før. Sommetider går tilbage til basics kan hjælpe dig komme forbi en fastfrysning, hvis du mister tillid til din tegning evne. Hvis du praktiseret tegne øjne i ugevis, tegne nogle flere med variationer. Hvis du kan lide at tegne blomster, starte med en blomst og derefter bygge en scene omkring det. Startende med noget sikkert vil ikke kun hjælpe dig med at opbygge tillid, men også minde om, at det tog praksis at få god til at ting - ligesom det vil tage praksis at mestre en ny teknik.
  5. 5
    Introspect. Hvad er vigtigt for dig? Hvad føler du lige nu? Hvordan kunne det omsættes til et billede?
  6. 6
    Kig dig omkring. Hvad der er i dine omgivelser lige nu? Er det særlige eller almindelig? Hvis du ønsker at starte med noget let, oprette en still-life arrangement med objekter, der er dybest set kuber, cylindre, eller sfærer (ex. en uigennemsigtig kop, en kasse, en bog, en tennisbold). Tegn dem hurtigt og skygge dem til at se tre-dimensionelle. Selvom det kan synes ligetil, vil denne opgave tvinge dig til at tage fat form, tekstur, dybde og andelen samtidig og skulle vise sig en langt større udfordring, end du forventede.
  7. 7
    Tegn fra et fotografi. Hvis der er noget omkring at tegne og du har nok still-lifes af junk i dit værelse, gå på udkig efter fotografier, der kunne være interessant at tegne.
  8. 8
    Tegn ting du kan lide. Er du især glad for haven? Hunde? Du kan se på dit emne i detaljer, så vælg noget, du ønsker at udforske.
  9. 9
    Gør noget andet. Hvis du sidder der og glor på en side, og intet kommer til at tænke på, finde noget andet at gøre for et stykke tid. Ofte vil en ændring af fokus hjælpe med kreativitet. Paradoksalt nok opvask eller rengøring og gøremål er gode til at stimulere kreativitet, de indtager din venstre hjerne med at organisere og rydde op, frigøre din højre hjerne til at dagdrømme og udvikle en klør til at tegne. Dette virker for at skrive også.
  10. 10
    Sæt dig en udfordring. Er der noget, du altid har ønsket at tegne godt, men aldrig troede du kunne? Nu kan være tid til at tackle det og se, om din seneste forsøg er bedre end den sidste. Find foto referencer, kigge i spejlet for et selvportræt, eller indstille den interessante objekt, du altid har ønsket at tegne godt som en klart glas under en lampe og studere den. Skitse det løst første til at etablere den grundlæggende form og proportioner og balance det på siden, og derefter begynde shading og detaljering.
  11. 11
    Kopier en master tegning eller maleri. Vermeers "Pige med perleørering", Leonardo da Vincis selvportræt, en af ​​Turners landskaber, eller enhver anden maleri eller tegning af en klassisk mester kan inspirere dig til at styrke dine færdigheder. Søg efter eksempler online eller læse kunsthistorie sites at vælge en mester til at trække på. Det er en god pause, hvis du har kæmpet med noget lignende sammensætning eller dybde og ønsker at forstå, hvordan store kunstnere fra fortiden nået deres resultater.
  12. 12
    Rengør og organisere dine kunstnerartikler. Nogle gange er det svært at komme i gang, hvis du ikke kan finde de materialer, du har brug for. Håndtering din kunst forsyninger og samtidig sætte dem væk i deres pladser vil også begynde at give dig ideer af ting, du kan gøre med dem. Hvis du har akkumuleret en masse forskellige leverancer til forskellige medier, kan dette være den blok i sig selv: for meget interessant rod, for mange attraktive distraktioner.
    • Leverancer kan ikke være indbydende eller let at bruge, hvis de er snavsede. Pasteller rodet op i en kasse alle ser grå. Akvarel pander kan se brun og mudret fra andre farver blandet ind i dem fra den sidste maleri session. Snesevis af farvede blyanter ud af orden kan ligne en forvirrende rod og gøre det svært for dig at vælge den nøjagtige rødbrun, du ønsker.
    • Vælg ét medie og en overflade eller skitsebog baseret på, hvad der er mest interessant for dig, mens du lægge resten væk. Organiser alt andet tilbage, hvor det hører hjemme, og slå sig ned for at komme i gang.
  13. 13
    Læse, høre musik, dans, eller gøre nogle andre kreative aktiviteter. Hvilken form, farve og tekstur gør disse aktiviteter har? Hvilket billede (beton eller abstrakte) gør de danner?
  14. 14
    Watch skyer, brand tekstur af en mur, huller i loftet, eller stjernerne på himlen. Hvilke mønstre tror du, du ser? Hvad ville du gøre for at replikere / foreslå disse dagligdags teksturer? Har de minder dig om et andet billede, som du foretrækker at tegne?
  15. 15
    Trække folk. Faces kommer i alle mulige former og størrelser, naturligvis, men hænder, fødder og kropsformer kan være interessant, også. Prøv handlinger, positurer, og scener, hvis du ikke lyst til at gøre et portræt.
  16. 16
    Prøve dyr. De kan være kendte dem, såsom familie kat, fugl eller hund, eller de kan være dyr i naturen.
  17. 17
    Prøve planter. Botanisk illustration har en lang historie. Omhyggelig botaniske illustration blev brugt til identifikation og klassifikation før fotografering blev udbredt. Hvis du ikke kommer til realisme, kan du også gøre en kunstnerisk fortolkning af en plante.
  18. 18
    Kontakt en bog. Du kan læse en bog om at tegne for idéer og praksis fag, eller du kan læse nogen uafhængige bog, fiktion eller non-fiktion, for at få dit sind bevæger sig i en ny retning. For fantastical billedsprog, afhente en sci-fi eller fantasy bog, der foregår i en imaginær verden.
  19. 19
    Sove på det. Sommetider kreative udladninger kommer i drømme eller i de kaotiske tanker og halve drømme du oplever lige som du falder i søvn. Hold en notesbog ved sengen for disse ideer. Hvis inspiration ikke rammer, i det mindste vil du være godt udhvilet.
  20. 20
    Tegn abstracts, mønstre og former. Arranger figurer i en komposition, som du finder interessant og dynamisk, og derefter eksperimentere med farve. At gøre noget, der er afslappende på den ene side, men har omhyggeligt gjort, indviklede detaljer på den anden, træne elegant borter og mønstre eller forsøge at replikere Celtic knotwork.
  21. 21
    Se tilbage gennem gamle skitsebøger for idéer. Noget du trak en lang tid siden måske ikke være kommet ud af den måde, du ønsker, og hvis du kan se, hvad der gik galt med det, du er halvvejs til at gøre det bedre. Det kan være inspiration i sig selv, minder dig om, hvor meget du er vokset. Du kan også finde gems du ikke var klar var kommet ud, så godt. De kan være inspirerende også.
  22. 22
    Byg vaner omkring din tegning og maleri proces. Har du altid lytte til musik, mens maleri eller altid lytte til bestemte musik? Kan du lide at tænde en pind af røgelse, før du starter? Måske ville det hjælpe, hvis du altid rydde din tegnebord og rengør dine kuglepenne, før du starter. Opbygge en kort, enkel ritual aktiviteter, du gør i samme rækkefølge hver gang du starter det sæt betingelser lidt anderledes fra alt andet i livet. Det er ligegyldigt, hvad du vælger at gøre dine omgivelser mere kunst-venlige, det vigtigste er, at disse ritualer bliver påmindelser, der hjælper dig med at etablere udløser for dine kreative vaner.
    • Prøv daglig tegning eller daglige maleri og blog det, eller holde kunst tidsskrift. Selv en to-minutters gestus skitse hver dag er en god måde at opbygge en vane og holde en rytme af kreativitet. I den travleste livet, er det muligt at få tid til en to-eller fem-minutters aktivitet. Når du sender dine resultater online, vil du sætte dig selv i en social belønning system. Venner vil kommentere og normalt komplimentere dit arbejde. Jo længere du gør dette, jo bedre din daglige kunst bliver, hvilket betyder, at dønningerne af den sociale støtte vil blive større og større.
  23. 23
    Slå op et sted, du altid har ønsket at besøge eller se, så slå det op og male det eller male det på din egen.

Tips

  • Tegn i din egen stil, og finder inspiration i hvad gør du føler som tegning.
  • Det er okay at tegne noget, du ønsker, nogen måde du ønsker. Det behøver ikke at være noget særligt eller vigtig, og det er bestemt ikke behøver at være "rigtige", hvad det så betyder. Hvis du virkelig ikke kan lide resultatet, kan du altid tegne noget andet.
  • Hold en skitsebog rundt, så du kan lave mindst en grov skitse, når inspirationen rammer.
  • Det er okay at tegne ting, som du aldrig har tegnet før. Variety er god praksis, og det holder tingene interessante.
  • Prøv første ting om morgenen. Undertiden sindet er mest fleksible, før alle filtre er helt vågen.
  • Tegn fra en rigtig emne når det er muligt, især hvis du går for nøjagtighed. Den form, farve og tekstur er bedst erobrede fra den ægte vare. I nogle tilfælde er et fotografi en bedre kilde, såsom hvis motivet er forbigående (et særligt solnedgang, trafik) eller ej noget let ses (en havskildpadden). Fotografier er gode til to ting: detalje og proportioner. De er ikke meget godt for farve eller værdi - lyse farver overeksponere til hvide og mørke farver får alt for mørkt, så at dømme et foto mod lignende ting, du har set i person er den bedste måde at få farve og værdi nøjagtige. Når det er dit eget foto, vil det udløse mindet om det øjeblik, du knækkede den.
  • Dagdrømme om tegning mens ridning elevatorer, stå i kø, eller på anden måde fast med intet at gøre. Dette vil faktisk forbedre din tegning færdigheder, især hvis du forestille dig det i detaljer linje for linje. Forestil dig selv at gøre det perfekt, og du kan overraske dig selv, næste gang du gør det for real!
  • Når du udfordre dig selv, det hjælper til at gøre små foreløbige skitser til at etablere det layout, så du ikke får kørt ned i detaljerne.
  • Det er også i orden at trække de samme ting igen og igen, hvis du kan lide det eller du ikke er tilfreds med, hvordan det kom ud. Det kan resultere i en masse kunstnerisk vækst undervejs eller en smuk serie, når du ændrer vinklen du trækker det fra, registrere ændringerne i en rose fra dag til dag eller prøve forskellige medier og teknikker.
  • Når du vågner huske den første ting, du ser, så du kan trække den senere, hvis du keder.

Advarsler

  • Mens der er intet galt med at trække fra et fotografi til at praktisere, huske på, at du ikke kan være i stand til at offentliggøre resultatet, hvis du ikke har ophavsret eller har tilladelse. Find kilder til billeder, hvor du kan få tilladelse. Nogle kunst samfund har delt fotobiblioteker fra medlemmer. Wikipedia fotos er ofte på Wikipedia Commons, læse vilkårene og ære de vilkår, der er anført ved at kreditere fotografen eller ikke sælger de resulterende afledte værker. Bedre endnu, kan du bruge dine egne fotos.
  • Må ikke kopiere et foto for nøjagtigt. Billeder er gode til proportioner og detaljer på nogle ting, men de har en masse forvridninger også. Lyse farver kan overeksponere indtil de er alle hvide. Træer og andre mørke elementer kan vise sort eller næsten sort. Farve kan være dramatisk anderledes fra virkeligheden. Medmindre du laver fotorealisme, kopiering graden af ​​detaljer og skarptskårne fokus på alt i billedet kommer til at skabe en foruroligende tegning. Prøv at forenkle, hvad der er der, og detaljer kun, hvad der er det vigtigste. Detalje øjnene på et portræt, for eksempel, tegne, men håret som en løs masse af tone eller farve snarere end at forsøge at skildre hver streng perfekt.